ורדה סעי ללונדון. מכתב2 אל השופטת אלשייך.

575-2

אל כבוד השופטת ורדה אלשייך

הנדון: הצעה לטיול שורשי אויר באנגליה.

 ורדה יקרה. בהמשך למכתבי אליך מאוקטובר 2012, בעניין החלטתך להעניק תספורת של כמיליארד וחצי ש"ח לטיקון הגז יצחק תשובה ובקשתי לשקול תספורת גם לאמי הישישה, רציתי להציע לך טיול ללונדון. איני מתכוון לצפייה חוזרת ב"עלובי החיים", אלא במחזה קרוב יותר באופיו לסיורים הפופולריים בעקבות ג'ק המרטש: "המסע אל אי המטמון של דלק נדל"ן".

אחרי ביקור הבית האמיץ והמסוקר היטב שלך אצל הגברת רחל סופר שחייבת רבע מיליון ש"ח, הבנתי כמה נחושה החלטתך לרדת לשטח ולא להרפות מגזלנים חמקנים. לכן רציתי שתציצי למקום בו נעלמו כמיליארד וחצי ש"ח, אל הגיבנת שהסרת מעל גבו של המיליארדר מנתניה יצחק תשובה. בסיור המוצע תוכלי לצפות בתהליך המופלא שבו הופכים כספי-פנסיה לגז, וגז – לזהב.

גברתי, אני פונה אלייך בעוד שורותייך האלמותיות בעניין יצחק תשובה ודלק נדל"ן  מהדהדות באזני: "מי יתקע לכפם (של הנושים) שביום פקודה לא ימצאו את עצמם שוב מול ישויות משפטיות מרוקנות… שאינן מהססות להכריז על עצמן כקליפה ריקה וזאת, כאשר בעל השליטה מנהל שרשור משגשג המחזיק בענפים אחרים נכסים עצומים, כולל זכאות לרווחי אוצרות טבע אשר לדעת חלק מן הנושים ניתן היה לפרוע בהם בו את מלוא החובות תחת שיצאו ידם על ראשם?"

שפתיים ישקו. מלאכת מחשבת.

בעקבות דבריך העזים חיפשתי, מיד עם נחיתתי בבריטניה, עד ראיה שיבהיר להדיוט כלכלה כמוני אותה התרחשות פלאית של "ישויות מרוקנות", "שירשור" ו"הפרדת ישויות" שמעבירה את הפנסיה הצנועה שלי אל מעבר להררי החושך. מצאתי אחד כזה, ושתינו קפה בינוני במקום שנקרא eat, צמוד לסוכנות "בנטלי" שבה ניצבת למכירה בוגאטי ספורט מרהיבה כחללית בעשרה מיליון ש"ח, (כדמי עמלונת ב'דלק נדל"ן' בימי תפארתה). הוא איש עסקים ישראלי לונדוני, בקיא מאד, שצפה מקרוב בכל מה שקרה ואף דיווח אישית לנגיד סטנלי פישר. על פי בקשת הנגיד, אף שלח דיווח בכתב.

הייתי שמח לו צעדת בעצמך בדרכיהן הנפתלות של העסקאות אשר נעשו בידי אנשי דנ"ז (דלק נדלן ז"ל), עסקאות שעוררו תדהמה בלונדון – כמו למשל רכישת רשת תחנות דלק ומזון בסכום שהוא גבוה פי 36(!) ע"פ הסברה, מערכן האמיתי. ברוב העסקאות, אגב, כיכבו מנהל תזזיתי ונערץ שעדיין פעיל מאד במשק, גוזר קופונים ישראלי עשיר מלונדון ולפעמים גם רואה חשבון נודע בהערכות השווי המרהיבות שלו. לדברי אותו עד,  הנגיד פישר הקשיב לו, התרשם ואף פעל. גם הפרקליטות נכנסה לעובי הקורה, אבל נשארה שם עד היום.

"מחלקת ניירות ערך בפרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה)", כך מסרה לי הדוברת, "הודיעה כבר בינואר לפני כשנה וארבעה חודשים לחברת דלק נדל"ן, הלל (איליק) רוז'נסקי, חווה זמיר טואף, ויוסף פרידמן, כי החליטה להגיש בעניינם כתב אישום, בכפוף לשימוע … בענין עבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות מרמה והפרת אמונים ועבירות מנהלים, ועבירות דיווח לפי חוק ניירות ערך בקשר עם הסיווג החשבונאי של רשת "רואד-שף" בדוחות החברה במהלך שנת 2008 וכיו"ב".

כן נאמר לי כי  "הליך שמיעת טענות השימוע של החשודים בתיק הסתיים בחודש ינואר השנה. טענות השימוע נבחנות וטרם התקבלו החלטות". זהו תהליך מקובל לגבי מעללי ביזה.

 אני סמוך ובטוח, השופטת אלשייך, שמה שנסתר מעיני פרקליטים פשוטים, לא יחמוק מחושיך החדים, את שיודעת לקרוא שפתיים ממרחק ואף בעלת חוש שמיעה מעולה באולם, כפי שקראתי. פעם אמרת בדרכך השנונה על תיק אחר (רמ"ט) שהוא: "מתנהל כמו בתחנת רכבת. בכל אחת מהתחנות יורדים נוסעים, עולים נוסעים – ואיש אינו מברר איזו רכבת זו ולאן פניה מועדות". אלוהים, ורדה, כמה דייקת. כמה דומה הכל באותו עולם מתעתע שבו נמחקו בארבע שנים האחרונות  21 מיליארד שקל מהפנסיות שלנו ב־94 הסדרי חוב, וזו רק ההתחלה. זיסר כבר מחכה עם חוב של 2.5 מיליארד.

ולונדון מחכה לך.

ומילה אישית: לאחרונה, בזעם חסר אונים, אני מוצא עצמי פונה יותר ויותר לאנשי מערכת המשפט. אולי כי אתם קרובים לערכיי ולנפשי יותר מן הפוליטיקאים, אולי כי הגיעו מים עד נפש, ואולי כי אף שכתבתם על הכל בעט שנונה, לא נקפתם אצבע להצילנו מזיקנת אביונים.

שר עם אזיק אלקטרוני.

 באותה לונדון עצמה, בקעו השבוע מבית כלא שר האנרגיה לשעבר קריס הוהן ואשתו לשעבר ויקי פרייס. לרגלי שניהם הבהב אזיק אלקטרוני. הם סיימו לרצות חלק מ- 8 חודשי מאסר שהוטלו עליהם על עדות שקר בענין מי נהג ברכב המשפחה לפני כעשר שנים. בשעתו ביקש קריס מויקי לקבל על עצמה את דוח המהירות ולחלצו מ-3 נקודות. היא נאותה, אבל כשגילתה כי כבוד השר מזיין מהצד את היועצת ק. טרימינגהם, הסגירה את התעלול ונעצרה איתו.

הצצתי בשני האסירים כתייר המום  ממדינה אפריקאית בה מוחבאים בחשכת המרתף חמישים ארגזי עדויות על שר בכיר שחשוד בשחיתות בינלאומית חמורה. קנאתי בערה כאש. "למדתי בכלא מידת צניעות", אמר השר, שהודח מכל תפקידיו. אשתו לשעבר אמרה לכתבים: רשמתי בתא טיוטת דו"ח על מצב נשים במערכת הכליאה, אפרסמו בקרוב".

אלוהים, נצור את המלכה.

נ.ב.

דווקא בפקיסטאן מצאתי אחות ונחמה. הסופר הפקיסטני מוחמד חניף כתב השבוע מאמר נפלא על הבחירות בארצו, בהן נבחר עתה שוב איל הון מושחת בשם נוואז שריף שכבר שלט בה פעמיים, סולק, גלה על מיטה זוגית לארמון בסעודיה וחזר. איך שב ונבחר? "הוא הבטיח שדה תעופה חדש לאלה שאין להם אפילו אופניים", הסביר חניף, "ועניים, הם לא בוחרים במי שיודע מהו עוני, אלא במי שמדבר איתם על כסף".

13 תגובות על “ורדה סעי ללונדון. מכתב2 אל השופטת אלשייך.

  1. מייק זילבר הגיב:

    מילים עדינות אבל חזקות, ורדה אלשיך שופטת מטעם ועבור בעלי ההון כאשר היא מעסיקה מומחה ליחסי ציבור לעבוד על ההמון הטיפש. אני הייתי מציע להסיע אותה לנווה תירצה לאחר הרשעתה על הנזק האדיר שעשתה היא ובעלה יוסף לציבור!
    ככה חיסלו את פיקנטי והמערכת המשפטית שיתפה פעולה עם הקרטל כשפיקנטי ייצרו מוצרים זולים יותר ומכרו לציבור בזול יצרה חברת אסם קרטל של יצרנים פושעים ופשוט חיסלה את פיקנטי באמצעות "קרטל".ובהפעלת השופטת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH נגד פיקנטי.אחר כך המחירים בשוק המזון דאו לשחקים. מה שיותר גרוע שהממונה על ההגבלים העסקיים אז דר' דוד תדמור ייצג קודם את דן פרופר-אסם, עצם את עיניו לפעולות החיסול, וקשר האליטות המשפטיות והעסקיות הגנו על זה. אחר כך מתפלאים שיש ריכוזיות ושהמחירים עולים. כעת בעלה מונה למנהל בחברת אסם בגיל 77 וכן בקואופ הרבוע הכחול . אלשיך אפשרה בדרך זו לאסם להרוויח מיליארדים, לכן :
    "חובה להקים ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את הטענות על חלקה של ורדה אלשיך VARDA ALSHECH בריכוזיות בשוק המזון ובדאית מחירי המזון כמו כן את ניגוד העניינים של אלשיך בתיק פיקנטי ובתיק קלאבמרקט כאשר בראשון נטען שיש לה קשר לחברת אסם ולאחרונה נודע שבעלה החל לכהן כדירקטור באסם והחמור הסתרת קשריה, בעלה יוסף מכהן במספר רב של חברות ובין היתר גם בנכסים והשקעות בע"מ ברשת הרבוע הכחול שגם הם מרוויחים מחיסול שתי החברות קלאב מרקט ופיקנטי ובשני המקרים חובה היה על השופטת ורדה אלשיך להודיע לצדדים ולפסול את עצמה אך היא בחרה להסתיר. חקירה קצרה לסיבות ריכוזיות המזון ולמחירים הגבוהים בארץ תוביל למסקנה הברורה שהשופטת ורדה אלשיך אשמה בכשל שוק זה במזיד ,פעם אחת כשחיסלה את חברת פיקנטי ,בשרות חברת אסם ופעם שנייה בחיסול קלאב-מרקט וספקיה הקטנים, פעולות אלו ששרתו את חברת אסם. ופעולותיה ההרסניות הועילו לרוחי חברת אסם במיליארדי שקלים מאז ההחלטות.. לא צריך להיות משפטן ו/או כלכלן דגול מספיק מוח בריא להבין שהגברת ורדה אלשיך פועלת בניגוד ליסודות החוק ומסכנת את חוסן הציבור כאשר בפועל היא גורמת לריכוזיות מטורפת המעלה את מחירי המזון למשפחה ב2000 ₪ בקרוב לחודש, בהשוואה למדינות בעולם. כמו כן היא מסכנת את חסכונות הציבור ע"י אישור תספורות באג"ח כאשר היא באמצעות היחצ"ן משה תאומים יוצרים מצגים כוזבים כאילו היא שומרת על המשקיע הקטן בעוד היא פוגעת בחסכונות הציבור מחד וגורמת להפקרות מחירים .לאחרונה בעלה בן ה-77 מונה לדירקטור בחברת אסם."

  2. אזרח נדהם מהשחיתות הגיב:

    בקריאת הכתבה הרהוטה ביותר והתגובה אין מנוס מהמסקנה היחידה שהשופטת הנכבדה ורדה אלשיך גוזרת קופונים מההחלטות אותם היא מחליטה והדברים מתחדדים כאשר קוראים על מעשיה עם חברת פיקנטי ולאחר מכן עם חברת קלאבמרקט ועיסוק בעלה כדירקטור בריבוע הכחול ולאחר מכן בחברת אסם מצבעים על הפרת אמונים במקרה הטוב או על קבלת שוחד! מוזר שאין חקירת משטרה נגדה!!!

  3. פיני הגיב:

    ממליץ לשופטת אלשייך לנהוג במידת הרחמים ולא לעשות תספורות לבעלי הון תאוותניים.לחובות שלי לא עשו תספורת ואני משלם סכום קבוע למשרד המשפטים.בקרוב אצלכם תשובה ודנקנר.לא ממש מבין מדוע טרם[וכנראה שגם בעתיד הקרוב זה לא יתרחש] עוקלו נכסם פרטים שלהם כוילות ומכוניות פאר…

  4. אביב הגיב:

    בעלה של השופטת יוסף בן ה-77 מכהן גם:בעמיתים יש שני תיקי השקעה שונים – האחד של ועדת השקעה בראשות ירום אריאב, והשנייה תחת ועדת השקעות בראשות יוסי אלשייך.
    ‏‎‎‏

  5. דוד הגיב:

    אולי זה קשור למעשיה התמוהים?בעל אג"ח פרטי של דלק נדל"ן: אלשיך צריכה לפסול את עצמה
    בעל האג"ח: הפסילה מתחייבת לאור קשריו של בעלה יוסף אלשיך עם בעלי הדין בתיק ובאי כוחם

    20:13 29.02.2012 מאת: שלי אפלברג
    בעל אג"ח פרטי של דלק נדל"ן דורש מהשופטת ורדה אלשיך לפסול את עצמה מלדון בתיק דלק נדל"ן לאור קשריו, לכאורה, של בעלה יוסף אלשיך עם בעלי הדין בתיק ובאי כוחם.

    עו"ד אביעד ויסולי, מחזיק פרטי באג"ח של דלק נדל"ן סדרה כ"ה וה' בשווי של 1.9 מיליון שקל, מציין כי בעלה של השופטת משמש דירקטור בחברת שיכון בינוי הנשלטת על ידי קבוצת אריסון ,השותפה עם יצחק תשובה בעל השליטה בדלק נדל"ן – באמצעות חברות הנשלטות על ידי בנק הפועלים.
    עוד מציין ויסולי כי משרד גורניצקי ושות', המייצג את תשובה והחברות הנשלטות על ידו בתיק זה, הוא בא כוחה של חברת שיכון ובינוי שבה בעלה של אלשייך משמש דירקטור, בשורה ארוכה של הליכים משפטיים ובמשך שנים רבות.
    לדבריו, "קיים חשש ממשי למשוא פנים של השופטת אלשיך כנגדו וכנגד שאר המחזיקים הפרטיים שקנו במיטב כספם את אגרות החוב של דלק נדל"ן בשל כך שהתייחסה אל המחזיקים כמהמרים בבורסה, שאם אינם יודעים לשחק פוקר, אל להם להשקיע בה את כספם".
    ויסולי מצטט את דבריה של אלשייך מהדיון "נו, ואם אני אצרף אותו, אז מה? מה זה משנה? זה ישנה משהו עבור בעלי האג"ח?". … "ואם הוא יבוא לבית המשפט, אתה חושב שהוא ידבר? הוא יישב פה כמו מומיה. יש לו עורכי דין שידברו בשבילו. למה שיגיע? לבייב הגיע הנה פעם אחת מרצונו הטוב, ועשו לו משהו שלא ייעשה… תשובה זה לא לבייב, ודלק נדל"ן זה לא אפריקה. לבייב רצה להציל את אפריקה ונלחם על החברה ועל כבודו. תשובה זה סיפור אחר לגמרי. לא אכפת לו. אין לו אינטרס להציל את החברה ואין לו גם אינטרס להביאה לפירוק" הוא טוען שמשתמע מכך כי השופטת עומדת לפסוק לטובתו של תשובה.

  6. גדי הגיב:

    ובנוסף בנושא "הרמת מסך" או הגנת הבע"מ:
    – כאשר דלק נדל"ן גייסה מהמוסדיים, הגיוס היה בשם תשובה והמוניטין שלו. אין ספק שהמוסדיים לא היו מלווים ומאשרים מינוף כזה לבוזגלו או לרבינוביץ – גם אם היו מציגים הנכסים שהוצגו
    – חברות תשובה גייסו מהמוסדיים בבעלות דנקנר וחבריו, דנקנר וחבריו גייסו מהמוסדיים ההבעלות שובה וכו'
    רק ועדת חקירה להתנהגות שוק המוסדיים מ"וועדת בכר" (כולל) ואחריה תחשוף את מה שקורה בנושא ןתמנע (אולי) הישנות

  7. יוסי דר הגיב:

    כללי האתיקה לשופטים בארה"ב מחייבים כל שופט להגיש אחת לשנה דו"ח מפורט עד כאב.
    בדו"ח הזה חייב כל שופט לדווח על כל האינטרסים הכלכליים שלו ושל בני משפחתו המתגוררים איתו (כלומר שזה כולל כמובן את בן זוגו). על כל שופט (ובן זוגו) לדווח באיזה מניות ואגרות חוב הוא אוחז, באילו מוסדות עיסקיים יש לו (ולבן זוגו) אינטרס, האם הוזמן אי פעם לארוע כלשהו מטעם מוסד כזה או אחר, שמות המלונות שבהם התארח ולאיזו מטרה, הכנסותיו מכל מקור שהוא, ועוד ועוד אינספור פרטי פרטים הנותנים תמונה מלאה על האינטרסים הישירים והעקיפים שלו.
    ועיקר העיקרים:
    בניגוד למצב אצלנו, שהצהרות ההון של הפוליטיקאים מופקדים בכספת של מבקר המדינה, אצל האמריקאים כל הדוחות של השופטים (ושל עובדי ציבור בכירים אחרים) – כל הדוחו"ת המפורטים הללו מתפרסמים בגלוי באינטרנט וחשופים לעין כל רואה.
    וכשהדו"חות הללו חשופים חסר לו לשופט שישכח או ישמיט פרט כלשהו, שהרי תמיד יימצא אי שם מישהו שיודע על אינטרס כזה ואחר של השופט – גם אם השופט לא דיווח עליו – ואז השופט צפוי להעמדה לדין על דו"ח כוזב. בקיצור, החשיפה הזו מונעת מראש "שיכחה" והשמטה של פרטים.
    וכמו שאמרתי: כל שופט צריך להגיש דו"ח כזה אחת לשנה.
    שרוטים האמריקאים האלה (הלוואי עלינו שריטה כזאת).

  8. כלנית הגיב:

    השופטת אלשיך הסתירה את קשריה האישיים עם עו"ד אלי זהר מ"אסם

    1. מנהל המבקשות בדק את דברי המקור והתברר כי בנקודה זו אכן ראיון שהעניק עו"ד אלי זהר לאחרונה לאביבה לורי מעיתון "הארץ" (פורסם ביום 28.7.2004) מאשש את מה שאלשיך עצמה הכחישה, אבל היה מנוגד למציאות: שהיא ועו"ד אלי זהר חברים קרובים.

    2. וכך מעיד עו"ד זהר בכתבה בהארץ, המצורפת בזאת כנספח א' לבקשה זו ומהווה חלק בלתי נפרד הימנה:

    "מעיד על כך עו"ד אלי זהר, שהוא גם חבר קרוב: "מאז שהיא התחתנה עם ידידי יוסי אלשיך, אנחנו כל השנים בקשר ידידותי, הם מבאי ביתינו ואנחנו מבאי ביתם, אבל היא לא מינתה אותי לעולם. זה ההפסד שלי. אולי היא חושבת שזה יהיה יותר נאות אם היא לא תמנה אותי. עובדה". (ההדגשה בקו – של הח"מ).

    3. בתיק פרוק 595/97 המרצה 3178/97 ביקשה המבקשת מס' 1 כאן, ניצולת הקרטל בע"מ, את פסילתה של השופטת אלשיך מלשבת בדין נוכח קשריה עם עו"ד אלי זהר דירקטור ב"אסם". המרצה 3178/97 מצורפת בזאת כנספח ב' לבקשה זו ומהווה חלק בלתי נפרד הימנה.

    4. בהחלטתה בבקשת הפסלות בהמרצה 3178/97 דנן הסתירה השופטת אלשיך את קשריה האמיתיים האישיים הישירים עם עו"ד אלי זהר הדירקטור מ"אסם", יריבתה המרה של "פיקנטי".

    5. השופטת אלשיך טענה בהחלטתה בהמרצה הנ"ל מיום 30.10.1997 בעמ' 43 מול השורה 19 כי:

    "עו"ד אליהו זוהר ובעלי אמנם ידידים. מתוך הבקשה וממנה בלבד, למדתי, לראשונה שעו"ד זוהר יושב בדירקטוריון חב' אסם השקעות. אינני מוצאת בעובדה זו אתחלתא כדי שבית המשפט יפסול את עצמו". (ההדגשה בקו – של הח"מ).

    6. קביעתה זו של השופטת אלשיך לגבי קשריה עם עו"ד אלי זהר היה בה גילוי של חצי אמת בלבד, ואי שיקוף של האמת העובדתית המלאה אשר בה מחוייב כל שופט הגון.
    7. כעולה מהכתבה בעיתון "הארץ", אשר בה חשף עו"ד זהר את האמת אודות יחסיו עם השופטת ורדה אלשיך – אין עו"ד זהר חבר של בעלה של השופטת בלבד אלא חבר קרוב של השופטת עצמה, המתארח בביתה ומארח אותה בביתו. ולהבדל זה משמעות אדירה מבחינת מבחן החשש הממשי למשוא פנים המונע משופט לשבת בדין.

    8. יתר על כן, מאותה הכתבה בדיוק עולה, כי השופטת אלשיך לא נישאה רק לאחרונה ליוסי אלשיך, אלא כבר לפני 24 שנה. מכאן עולה כי חבריו של יוסי אלשיך, אלי זהר בתוכם, הפכו להיות חבריה של השופטת ורדה אלשיך כבר לפני כחצי יובל שנים.

    9. זאת ועוד, מהכתבה הנ"ל מעיתון "הארץ" עולה עוד, כי ההיכרות בין אלי זהר לשופטת אלשיך משתרעת עוד מימי נעוריה, כאשר היה מדריך שלה בצופים.

    10. בהחלטתה האמורה, המגלה טפח ומכסה טפחיים, התעלמה השופטת אלשיך מגילוי העובדות המאוד רלוונטיות הנ"ל, ופגעה בכך באמינות החוק, מוסדותיו ונציגיו בעיני הציבור, תוך הטעיית פיקנטי והציבור הזכאי כי שופטו ידווחו לו עם מי מבעלי הדין ופרקליטיהם הם עומדים בקשר כלשהו.

    11. גורם נוסף שהוטעה במעשיה ובמחדליה של השופטת אלשיך היה לא אחר מאשר כב' נשיא בית-המשפט העליון אהרון ברק. מובן שאין לצפות כי נשיא בית-המשפט העליון יבלוש אחר שופטי ישראל ויתחקה אחר מעשיהם וקשריהם. אין זה יאה ואין זה לכבוד מערכת המשפט. אשר על כן, ראוי וסביר כי גרסתו של שופט לגבי מהות קשריו עם בעל דין בקשור לתיק אשר נדון בפניו תהיה מלאה, כוללת ומדויקת, מבלי שיצטרך להישאל שאלות נוספות בידי בית-המשפט שלערעור הדן בבקשות פסלות.

    12. באין גרסה מדויקת ואמינה מפי השופטת אלשיך לגבי טיב קשריה עם עו"ד זהר, הייתה מונחת בפני כב' הנשיא ברק רק חצי האמת, והוא החליט לפיה (בסיפא לס' 12 להחלטת השופט ברק בע"א 3700/99 המצורפת בזאת כנספח ג' להחלטה זו ומהווה חלק בלתי נפרד הימנה) כי:

    "אכן, עצם ההיכרות – של בן זוגה של כב' השופטת – עם דירקטור בחברה – אינו מבסס במקרה שפני חשש ממשי למשוא פנים, המצדיק פסילתה של כב' השופטת מלישב בדין. על כן, דין הערעור להידחות". (ההדגשה בקו – של הח"מ).

    13. פרופ' ברק סבר עוד בהחלטתו כי תפקידם של עו"ד זהר ועו"ד הייק, חבריה של משפחת אלשיך, בדירקטוריון אסם הנם "פורמאלי" בלבד (הרישא לס' 12 להחלטתו הנ"ל). לח"מ לא היה מוכר באותה העת מוסד "הדירקטור הפורמאלי" בחברה.
    14. וכך, בחסות הערפל בדבר טיב יחסיה המדויקים עם עו"ד אלי זהר שכונה על ידה בהחלטתה בריחוק-מה "אליהו" (בניגוד לשמו הידוע בפי כל ובניגוד לדרך שבה היא מכנה אותו בפגישותיהם המשותפות), המשיכה השופטת אלשיך לקבל מידע בדרכים חוץ-שיפוטיות מקבוצת "אסם", אשר בה מכהן חברה, אלי זהר, כדירקטור.

    15. ביום 25.10.2000 התקיים דיון בפני השופטת אלשיך בתיק 590/97, אשר נגע גם למבקשת מס' 1, ניצולת הקרטל בע"מ, ולמנהלה הח"מ.

    16. במהלך הדיון ציינה השופטת אלשיך בפני הנוכחים בדיון לגבי מר בדש כי:

    "ידוע לבית-המשפט כי המבקש מסתובב בכל מיני מקומות ולבית-המשפט הוא נמנע מלהגיע. כשהוא טס לרוסיה ומדבר בקול רם במטוס עד שכל המטוס שומע אותו על עסקים שיש לו, הוא רק לא חושב שמישהו יידע שהוא נסע לרוסיה".
    17. מידע זה אשר נמסר לשופטת אלשיך מפי גורמים אינטרסנטיים עלומים היה שגוי בתכלית ונועד להטעות את בית-המשפט ולהציג את מר בדש כמי שנמנע, בכזב מלהתייצב בבית-המשפט.

    18. מנהל המבקשת לא היה מוכן לעבור לסדר היום נוכח מסע דיסאינפורמציה שמנהלים יריבים עסקיים היוצרים קשר עם שופטים מחוץ לאולם הדיונים ומזינים אותם במידע שגוי ומכפיש.

    19. אי לכך, פנה מנהל המבקשות ביום 29.10.2000 בבקשה אשר בה ביקש, כי השופטת אלשיך תמסור את מקור המידע, היקף המידע ונסיבות מסירת המידע השגוי הנ"ל אליה.

    20. בהחלטתה מיום 30.10.2000 (בש"א 27654/00 בתיק פש"ר 590/97 המצורפת בזאת כנספח ד' לבקשה זו ומהווה חלק בלתי נפרד הימנה) הודתה השופטת אלשיך כי המידע השגוי נמסר על ידה (ס' 2 להחלטתה הנ"ל):

    "המידע לא נמסר בבית-המשפט ע"י המשיבים אלא ע"י ביהמ"ש ועל כן אין מקום שביהמ"ש יורה למשיבים דבר כלשהו לעניין זה". (ההדגשה בקו – של הח"מ).

    21. המשך טיפולה של השופטת אלשיך גרם למינוי מנהל מיוחד לחברות פיקנטי שהנו מומלץ מטעם "אסם" ועושה דברה. מפרק חברות אלה הגיש לימים תביעה כנגד אותו מנהל מיוחד עושה דברה של "אסם", אשר הסתיימה בפשרה בבית-המשפט המחוזי בבאר-שבע.
    בסוף יום בעלה של אלשיך קיבל תמורה ומונה לדירקטור בחברת אסם והוא בגיל 77 שנים

  9. יוני הגיב:

    מדהים איך יצחק תשובה ביצע רכישת רשת תחנות דלק ומזון בסכום שהוא גבוה פי 36

  10. יוני הגיב:

    יש חברות שעדיין דואגות שיהיו תחנות דלק זולות

  11. יוסף תאומים בן פרופר הגיב:

    עד היום לא נחקר מי הגורם לריכוזיות ולמחירי המזון הגבוהים בארץ מי קיבל תמורה ולמה? בחקירה קצרה נגיע למסקנה הברורה השופטת ורדה אלשיך VARDA ALSHECH ,היא הגורם המרכזי לריכוזיות. פעם אחת כשחיסלה את חברת פיקנטי בשרות חברת אסם כאשר משה בדש אמר כבר אז כמה השופטת מושחתת. ופעם שנייה בחיסול קלאב-מרקט ובדרך זו חיסלה את ספקיה הקטנים, פעולות אלו משרתים את חברת אסם אליה היא קשורה. ומימנה היא מקבלת כסף רב! לא צריך להיות משפטן דגול מספיק מוח בריא להבין שהגברת ורדה אלשיך מסכנת את חוסן הציבור כאשר בפועל גורמת לריכוזיות מטורפת המעלה את מחירי המזון ב2000 ₪ בקרוב למשפחה לחודש בהשוואה למדינות בעולם. כמו כן היא מסכנת את חסכונות הציבור ע"י אישור תספורות באג"ח כאשר היא באמצעות היחצ"ן משה תאומים יוצרים מצגים כוזבים כאילו הם שומרים על המשקיע הקטן בעוד הם מחסלים את חסכונות הציבור מחד וגורמים להעלאת מחירים מצד שני. העבירות בהם היא נתפסה לאחרונה דבר יום יומי אצלה.עדות שקר – עבירה פלילית., זיוף פרוטוקול-עבירה פלילית, הדחה לדבר עבירה- עבירה פלילית המסקנה: גרוניס כנראה מתקשה בהבנת הנקרא נאמן חייב היה לפתוח נגדה בהליכים פלילים ולהעמיד את גרוניס להדחה בפני הוועדה למינוי שופטים.אבל נאמן כמוהם לא עשה דבר.מה גם שכאן הראיות הם חותכות וחד משמעיות ! הגברת זייפה פרוטוקול ! על מנת להגיש תלונה נגד עו"ד!אמרה דברים שלא היו.ואף הדיחה לדבר עבירה. – הפרוטוקל זויף כדי שהיא תוכל לתפור תיק לעו"ד בישראל על מנת לפגוע במשלח ידו. עבירה פלילית ממדרגה ראשונה שמתאימה יותר למאפיה בסיציליה. פשוט לא יאומן איך מוכנים לסבול התנהגות כזו מצד שופט בישראל שחרורה מאחריות אישית ופלילית כמוה כחיסול שארית האמון במערכת המשפט (אם קיים אמון כלל)

  12. ורדה ויוסף אלשיך הגיב:

    בעלה של השופטת ורדה אלשיך שמו יוסף יליד 1936 (78)בעל תואר ראשון משנת 1962 מקולג לא נחשב, זכה לעדנה כלכלית ומקצועית בגיל מופלג כאשר אשתו השופטת דואגת לו לכהונה בדירקטוריונים ורבים במשק רוצים את קירבתו עם תשלום ענק כדירקטור, חיסול פיקנטי ע"י השופטת אלשיך בשרות אסם הפך הבעל למבוקש ביותר בשוק וכך קנו החברות פוליסת "הון משפט", יוסף אלשיך כיהן/מכהן כדירקטור! פ. י.ב.י אחזקות בע"מ , שיכון ובינוי אחזקות בע"מ, אסם השקעות בע"מ (מונה בגיל 78) , יובנק, רשת הרבוע הכחול נכסים והשקעות בע"מ, מוצרי מעברות בע"מ , דן חברה ציבורית בע"מ, הראל השקעות בע"מ, אי.בי. אי קרנות נאמנות בע"מ, קרן ערבויות הקיבוץ הארצי, עמיתים קרנות הפנסיה הותיקות, מדרשת שדה בוקר, נטוויז'ן בע"מ , על-בד משואות יצחק בע"מ, אן.אם.סי.יונייטד אנטרטיינמנט בע"מ, תעשיות לכיש בע"מ, פלסטו מערכות השקיה בע"מ, "גמל" קיבוץ שריד, מגדל חברה לבטוח –יור ועדת השקעות של פוליסות, עלבד בע"מ, קרגל בע"מ , הדר חברה לביטוח בע"מ בפלדות קיבוץ עין חרוד , תרמוקיר בע"מ, נען מפעלי השקיה, לוג מוצרים פלסטים קיבוץ אשדות יעקב, רהיטי שמרת הזורע-קיבוץ שמרת, עתידים.כמו כן מרוויח כסף רב בייעוץ כנגד חשבוניות . האם זה הגיוני? מדוע המשטרה חוששת לחקור? מדוע השופטים שיודעים שותקים? האם האזרח הפקר? איזה שכל עושים המינויים של יוסף אלשיך? ההפגנות הם למעשה התרופה שנועדה לטיפול /מלחמה בחיידק השחיתות, כמעט לכל חיידק יש את האנטיביוטיקה המתאימה ולא נכון לתת אנטיביוטיקה לפני אבחון סוג החיידק! הבעיות החברתיות כלכליות נוצרו החל משנת 1997 ויש לחקור את סוג החיידק שגרם לתופעת יוקר המחייה ועושק הציבור, עד היום עדין לא אובחן החיידק ע"י הציבור וההפגנות לא נגד מחוללי ההרס והעושק אלא נגד תוצאות ההרס! היום מנוע הצמיחה הגדול במשק הם 800,000 איש שקופים הנעשקים בהוצל"פ בניגוד לחוק!!! והאשמה באופן חד משמעי במצב זה- מערכת משפט מושחתת המסייעת למצב בלתי חוקי זה להמשיך במעשי הביזה של האזרח על ידי תאגידים/בנקים/סלולור ואחרים! ההרס/ החידק השני – יוקר המחיה, בהשוואה לארה"ב ללא כל הצדקה הגורם לכל משפחה לשלם ביתר כ-2.400 ש"ח לחודש על מוצרי מזון, ומאפשר לתאגידים להעלים מס, (השארת עמלות בחו"ל כ20 מיליארד בשנה) כמו כן זה משפיע על יוקר השירותים הניתנים ע"י אחרים. טיפול בחיידקים אלו מחייב העמדה לדין של שופטים מושחתים שמקבלים שוחד ואפשרו ונתנו החלטות שיפוטיות שמצב זה יקרה. המסקנה המתבקשת טיפול נכון במערכת המשפט המושחתת תפתור את הבעיות הכלכליות!!! ולכן יש להפנות את ההפגנות נגד שופטים ולקרוא בשם הנכון יופסק תשלום השוחד לשופטים!!! אם ביבי יעזוב יבוא אחר וכך גם לפיד וכך הלאה והלאה אבל אם שופטים יועמדו לדין על קבלת שוחד כל המערכת תשתנה לרבות הפוליטיקה . בעבר שילמנו על מוצרי מזון פחות מארה"ב, חברת אסם מפעילה את השופטת אלשיך לחיסול פיקנטי וכך בעבודה משותפת של פושעי המזון ואלשיך פיקנטי חוסלה! השופטת מקבלת כסף מאסם ומאז אנחנו משלמים כל שנה יותר למעלה מ30,000 ₪ מחירי המזון עולים פי שלושה מארה"ב אסם מכפילה כל שנה את רווחיה ואלשיך הפכה לחוד החנית בקשר הון משפט!!!הגיע הזמן לפתוח בחקירה פלילית נגד קשר המזון להכניס לכלא ולחלט את הרכוש!!!

  13. יוני הגיב:

    אלשיך הפכה לסמל הסיאוב של מערכת המשפט
    1. השופטת אלשיך ובעלה קיבלו וממשיכים לקבל כסף ובסכומים גבוהים מקבוצת בעל דין שהופיעה מולה לא פעם, לרבות בשנים האחרונות.

    2. כמובן ששופט המקבל כסף – אל ידיו או אל ידיו של בן משפחתו – דינו ברור, ואין צורך להוכיח כי תוצאת משפט שונתה בשל כך. ואולם במקרה דנן חמורים הדברים שבעתיים, שכן מדובר בכספים שהעבירה חברה מקבוצת אסם, שחברות שלה היו בעלות דין בפני השופטת לא פעם, ואשר עוד בטרם העברת הכספים למשפחת השופטת הזהרנו על קשר פסול בינה ובין השופטת.

    3. אסור לשופט ו/או לבן משפחתו לקבל כסף מבעל דין ו/או מקרוביו במהלך המשפט ואף לאחריו, ובנקודה זו יכול היה להסתיים הדיון. ואולם במקרה דנן, מדובר בכספים שהועברו מצד תאגיד שטענו לא פעם בעבר בפני כל רשויות המדינה הרלוונטיות כי הוא מקיים קשרים פסולים עם השופטת אלשיך, קשרים שכמובן הוכחשו.

    4. העברות הכספים מאסם למשפחת אלשיך, בטענה של שכר דירקטור לבעלה של השופטת יוסף אלשיך, אשר זכה לעדנה כלכלית ומקצועית בגיל מופלג, הם רכיב משמעותי בעבירות המתמשכות ובעוולות האזרחיות המתמשכות כנגד חברות פיקנטי. (מצ"ב דוח מיידי על מינוי יוסף אלשיך כדירקטור באסם ומכתב הרשות לניירות ערך מיום 10.102013)

    5. כזכור, פירטנו לא פעם ואף בכתבי בית דין כי השופטת אלשיך הסתירה את קשריה האישיים עם עו"ד אלי זהר מ"אסם". חברות אסם היו צד לדיונים משפטיים עם חברות תשלובת פיקנטי שהח"מ ניהל, ואשר השופטת אלשיך דנה בעניינן. אלשיך הכחישה כי בינה ובין עו"ד אלי זהר שכיהן בעת הרלוונטית כדירקטור באסם היו קשרים כלשהם, ואולם כזביה של אלשיך נחשפו בראיון שהעניק עו"ד אלי זהר לאביבה לורי מעיתון "הארץ" (פורסם ביום 28.7.2004), ראיון שאישש את מה שאלשיך עצמה הכחישה, שהיה מנוגד למציאות: שהיא ועו"ד אלי זהר חברים קרובים מאז ימי הילדות והנוער בצופים – דבר שנמשך מאז ולאורך כל השנים. (מצ"ב העתק הראיון מעיתון הארץ)

    6. בתיק פרוק 595/97 המרצה 3178/97 ביקשה ניצולת הקרטל בע"מ, את פסילתה של השופטת אלשיך מלשבת בדין נוכח קשריה עם עו"ד אלי זהר דירקטור ב"אסם". בהחלטתה בבקשת הפסלות בהמרצה 3178/97 דנן הסתירה השופטת אלשיך את קשריה האמיתיים האישיים הישירים עם עו"ד אלי זהר הדירקטור מ"אסם", יריבתה המרה של "פיקנטי". (מצ"ב החלטת הנשיא ברק בע"א 3700/99)

    7. ההטעיה של השופטת אלשיך השליכה גם לגבי ההחלטה בערעור על החלטתה שלא לפסול את עצמה. באין גרסה מדויקת ואמינה מפי השופטת אלשיך לגבי טיב קשריה עם עו"ד זהר, הייתה מונחת בפני כב' הנשיא ברק רק חצי האמת, והוא החליט לפיה בע"א 3700/99 כי:

    "אכן, עצם ההיכרות – של בן זוגה של כב' השופטת – עם דירקטור בחברה – אינו מבסס במקרה שבפני חשש ממשי למשוא פנים, המצדיק פסילתה של כב' השופטת מלישב בדין. על כן, דין הערעור להידחות". (ההדגשה בקו – של הח"מ).

    8. ביום 25.10.2000 התקיים דיון בפני השופטת אלשיך בתיק 590/97, אשר נגע גם למבקשת מס' 1, ניצולת הקרטל בע"מ, ולמנהלה הח"מ.

    9. במהלך הדיון ציינה השופטת אלשיך בפני הנוכחים בדיון לגבי הח"מ כי:

    "ידוע לבית-המשפט כי המבקש מסתובב בכל מיני מקומות ולבית-המשפט הוא נמנע מלהגיע. כשהוא טס לרוסיה ומדבר בקול רם במטוס עד שכל המטוס שומע אותו על עסקים שיש לו, הוא רק לא חושב שמישהו יידע שהוא נסע לרוסיה".

    10. מידע זה אשר נמסר לשופטת אלשיך מפי גורמים אינטרסנטיים היה מצג שווא שמסר משה בדש לחבר בטלפון והיה רק פיתיון כדי לבדוק מי מאזין לשיחותיו. ביום הדיון התברר שהשופטת מקבלת מידע זה מהאזנות סתר של בעלי אינטרס מסחרי.

    11. משה בדש, מנהל המבקשות, לא היה מוכן לעבור לסדר היום נוכח מסע דיסאינפורמציה שמנהלים יריבים עסקיים היוצרים קשר עם שופטים מחוץ לאולם הדיונים ומזינים אותם במידע שגוי ומכפיש. אי לכך, פנה מנהל המבקשות ביום 29.10.2000 בבקשה אשר בה ביקש, כי השופטת אלשיך תמסור את מקור המידע, היקף המידע ונסיבות מסירת המידע השגוי הנ"ל אליה. (מצ"ב הבקשה וההחלטה בכתב ידה של אלשיך)

    12. בהחלטתה מיום 30.10.2000 (בש"א 27654/00 בתיק פש"ר 590/97) הודתה השופטת אלשיך כי המידע השגוי נמסר על ידה (ס' 2 להחלטתה הנ"ל), והחליטה להוסיף ולהסתיר את מקורות המידע, שכאמור לא יכול להיות אלא מהאזנות סתר לא חוקיות, וכך היא קבעה:

    "המידע לא נמסר בבית-המשפט ע"י המשיבים אלא ע"י ביהמ"ש ועל כן אין מקום שביהמ"ש יורה למשיבים דבר כלשהו לעניין זה".
    13. אמירה כזו הינה הודאה מפי השופטת עצמה במעשים לא חוקיים של האזנות סתר לא חוקיות, וכן לשמיעת חלק מהצדדים בתיק בזמנה הפרטי מחוץ לאולם המשפט, בלי שתודיע על כך למנהל החברות פיקנטי, על השפעה לא הוגנת ועל זכותו לפסול אותה.

    14. המשך טיפולה של השופטת אלשיך גרם למינוי מנהל מיוחד לחברות פיקנטי שהנו מומלץ מטעם "אסם" ועושה דברה. לימים מפרק חברות אלה הגיש לימים תביעה כנגד אותו מנהל מיוחד עושה דברה של "אסם".

כתיבת תגובה